Ranking: Samochody dostawcze z niską ratą
- 21.03.2024
- Nowydostawczy.pl

Wybierając samochód dostawczy zwracamy dużą uwagę nie tylko na jego walory użytkowe, ale również na finansowanie. Na bazie popularnych modeli samochodów dostawczych pokazujemy, jak może wyglądać finansowanie z niska ratą leasingu w ramach serwisu Nowydostawczy.pl.
W zestawieniu znajdziesz:
Rynkiem samochodów dostawczych rządzą modele segmentu E, czyli duże dostawczaki. Dość powiedzieć, że w TOP5 najpopularniejszych nowych samochodów użytkowych w Polsce w 2023 roku znalazły się wyłącznie duże dostawczaki. Liderem było Renault Master z wynikiem 10 062 sztuk, drugie miejsce należy do Iveco Daily z rezultatem 5690 egzemplarzy, zaś podium wieńczy Fiat Ducato z wynikiem 4973 sztuk. Czwarty był Mercedes Sprinter, który zanotował 4665 rejestracji, zaś pierwszą piątkę zamyka Ford Transit z wynikiem 4220 sztuk. Wszystkie te samochody przekonują sporymi możliwościami konfiguracji wersji nadwoziowych, bogatą gamą jednostek napędowych oraz pakownością. Oczywiście istotną rolę w przypadku aut dostawczych odgrywa też finansowanie - pokazujemy, jak może ono wyglądać dla wymienionych modeli przy zachowaniu niskiej raty leasingu.
Przy kalkulacjach leasingu uwzględniliśmy najniższą możliwą ratę leasingu przy finansowaniu na okres 36 miesięcy. Wybierając samochód z oferty Nowydostawczy.pl możecie liczyć na elastyczne warunki finansowania, dostosowane do indywidualnych preferencji kupującego.
Renault Master
Renault Master III zadebiutowało w 2010 roku, a obecną wersję znamy od 2019 r., kiedy to zmodernizowano przedni pas i wnętrze, które zyskało nowy projekt i nowocześniejsze multimedia. Wśród opcji pojawił się też system przeciwdziałający bocznym podmuchom wiatru. Master występuje w wielu różnych konfiguracjach, w odmianach o DMC od 2,8 do 4,5 t, z napędem na przednią lub tylną oś, a także 4x4. Łączna pojemność schowków w kabinie wynosi aż 105 litrów. Pod maską znajdziemy 2.3-litrowego diesla o mocach od 110 do 180 KM, współpracującego z 6-biegową skrzynią manualną. Renault Master oferowane jest też w odmianie elektrycznej E-Tech z bateriami 52 kWh, o mocy 77 KM i zasięgiem do 204 km. Master występuje w 4 wariantach długości nadwozia (5075-6875 mm), 3 wersjach wysokości (2307-2808 mm) oraz 3 odmianach rozstawu osi (3182-4332 mm). Renault Master Furgon FWD oferuje od 8 do 14,8 m3 objętości przestrzeni ładunkowej, zaś Master RWD od 12,4 do 17 m3. Długość przestrzeni ładunkowej dla wariantów FWD wynosi od 2583 do 3733 mm, a w RWD od 3733 do 4383 mm. Master dCi 110 L1H1 o DMC do 2,8 t kosztuje od 124 500 zł netto.W serwisie Nowydostawczy.pl Master startuje od 107 299 zł.

Renault Master z niską ratą - kalkulacja leasingu 2024
Poniżej przedstawiamy przykładową kalkulację leasingu dla Renault Mastera L3H2 Furgon dCi 135 z 2.3-litrowym dieslem o mocy 135 KM, napędem na przód i 6-biegową skrzynią manualną.
- Cena katalogowa: 155 999 zł
- Cena Superauto.pl po rabacie: 125 199 zł.
- Czas trwania umowy leasingowej: 36 miesięcy
- Wpłata własna 45% ( 56 000 zł)
- Wartość wykupu 45% (56 000 zł).
- Rata netto: 829 zł
Renault Master 2024 w leasingu - korzyści podatkowe
Ten samochód po uwzględnieniu korzyści podatkowych kosztuje Cię jedynie:
- w przypadku użytkowania wyłącznie do celów służbowych: 97 930 zł
- w przypadku użytkowania do celów mieszanych: 109 192 zł
Iveco Daily
Iveco Daily w aktualnej IV odsłonie znamy od 2014 roku, a pod koniec 2023 r. przeszło facelifting, zyskując nowe systemy i multimedia z 10,25-calowym wyświetlaczem. Iveco Daily jest dostępne w najszerszej w branży gamie wersji o dopuszczalnej masie całkowitej od 3,5 do 7,2 tony oraz kubaturze przestrzeni ładunkowej od 7,3 do 19,6 m3, w 5 długościach nadwozia (od 5080 do 7540 mm), 3 wariantach wysokości (od 3000 do 4100 mm) oraz 3 odmianach wysokości (od 2250 do 2800 mm). Długość przestrzeni ładunkowej waha się od 2610 do 5125 mm, a ładowność od 1000 do 3500 kg. W ofercie znajdziemy też odmianę 4x4, a także liczne zabudowy fabryczne. Pod maską pracują diesle 2.3 lub 3.0 o mocach od 116 do 207 KM. Bazowo napęd trafia na tył za pośrednictwem 6-biegowej skrzyni manualnej lub 8-stopniowej automatycznej Hi-Matic. W ofercie jest też wersja zasilana gazem CNG, oparta na 3-litrowym silniku o mocy 136 KM, a także wariant elektryczny eDaily z bateriami od 37 do 111 kWh i zasięgiem do 400 km (moc 136 lub 190 KM). Daily w serwisie Nowydostawczy.pl startuje od 134 899 zł.

Iveco Daily z niską ratą - kalkulacja leasingu 2024
Poniżej przedstawiamy przykładową kalkulację leasingu dla Iveco Daily 35S18 Hi-Matic 16m3 L4H2 Furgon z 3-litrowym dieslem o mocy 180 KM, napędem na tył i 8-stopniową skrzynią automatyczną.
- Cena katalogowa: 204 885 zł
- Cena Superauto.pl po rabacie: 169 899 zł.
- Czas trwania umowy leasingowej: 36 miesięcy
- Wpłata własna 45% ( 76 000 zł)
- Wartość wykupu 45% (76 000 zł).
- Rata netto: 1125 zł
Iveco Daily 2024 w leasingu - korzyści podatkowe
Ten samochód po uwzględnieniu korzyści podatkowych kosztuje Cię jedynie:
- w przypadku użytkowania wyłącznie do celów służbowych: 135 578 zł
- w przypadku użytkowania do celów mieszanych: 148 871 zł
Fiat Ducato
Ducato III znamy już od 2006 roku i przez ten czas doczekał się aż 4 modernizacji, w tym ostatniej jesienią 2023 roku, kiedy to odświeżono kształt pasa przedniego, zastosowano nowe multimedia z 10-calowym ekranem dotykowym, a także wprowadzono nowe systemy bezpieczeństwa i wsparcia kierowcy. Zmianom poddano też elektryczny wariant eDucato, który ma teraz baterie 111 kWh i rozwija aż 272 KM, oferując przy tym do 420 km zasięgu. Pod maską znajdziemy 2.2-litrowego diesla o mocach od 120 do 180 KM, współpracującego z 6-biegową skrzynią manualną lub 8-stopniową automatyczną. Fiat Ducato występuje z 2 rozstawami osi (3450, 4035 mm), w trzech wersjach długości nadwozia (5413-6343 mm) oraz w 3 wariantach wysokości (2254-6363 mm). Samochód oferuje od 1095 do 1995 kg ładowności i występuje w wersjach o DMC od 3 do 4 ton. Objętość przestrzeni ładunkowej wynosi od 10 do 17 m3. Długość przestrzein ładunkowej wynosi od 3120 do 4070 mm. Bazowe Ducato L2H1 ze 120-konnym dieslem i DMC do 3 ton kosztuje od 127 600 zł. Na Nowydostawczy.pl dostaniecie Ducato już za 103 699 zł.

Fiat Ducato z niską ratą - kalkulacja leasingu 2024
Poniżej przedstawiamy przykładową kalkulację leasingu dla Fiata Ducato L3H2 2.2 140 Furgon z 2.2-litrowym dieslem o mocy 140 KM, napędem na przód i 6-biegową skrzynią manualną.
- Cena katalogowa: 142 700 zł
- Cena Superauto.pl po rabacie: 113 999 zł.
- Czas trwania umowy leasingowej: 36 miesięcy
- Wpłata własna 45% ( 51 000 zł)
- Wartość wykupu 45% (51 000 zł).
- Rata netto: 754 zł
Fiat Ducato 2024 w leasingu - korzyści podatkowe
Ten samochód po uwzględnieniu korzyści podatkowych kosztuje Cię jedynie:
- w przypadku użytkowania wyłącznie do celów służbowych: 89 158 zł
- w przypadku użytkowania do celów mieszanych: 99 411 zł
Mercedes Sprinter
III generacja Sprintera zadebiutowała w 2018 roku i po raz pierwszy jest samodzielną konstrukcją Mercedesa. Ponadto jest to pierwszy w historii Sprinter dostępny z napędem na przód. Oczywiście w gamie wciąż znajdziemy odmiany tylnonapędowe i 4x4. W lutym 2024 roku Sprinter przeszedł lifting - odświeżono kabinę i zaktualizowano system multimedialny MBUX z 10,25-calowym ekranem, ponadto zmianom poddano wariant elektryczny eSprinter o mocach 136 lub 204 KM, który zyskał większe baterie: 56 i 113 kWh, oferujące nawet do 440 km zasięgu. Ponadto Sprinter oferowany jest z 2-litrowym dieslem o mocach od 114 do 190 KM, z 6-biegową skrzynią ręczną lub 9-stopniową automatyczną. Sprinter występuje w 3 wersjach długości (5,93-7,37 m), 3 wariantach rozstawu osi (3640-4325 mm) oraz 3 odmianach wysokości (2,35-2,83 m). Ładowność wynosi od 769 do nawet 3070 kg, a DMC waha się od 3,5 do 5,5 tony. Bazowy Sprinter 114 CDI o mocy 114 KM kosztuje od 158 031 zł netto. Na Nowydostawczy.pl Sprinter zaczyna się już od 141 699 zł.

Mercedes Sprinter z niską ratą - kalkulacja leasingu 2024
Poniżej przedstawiamy przykładową kalkulację leasingu dla Mercedesa Sprintera 317 CDI Furgon z 2-litrowym dieslem o mocy 170 KM, napędem na tył i 6-biegową skrzynią manualną.
- Cena katalogowa: 196 200 zł
- Cena Superauto.pl po rabacie: 154 999 zł.
- Czas trwania umowy leasingowej: 36 miesięcy
- Wpłata własna 45% ( 69 000 zł)
- Wartość wykupu 45% (69 000 zł).
- Rata netto: 1041 zł
Mercedes Sprinter 2024 w leasingu - korzyści podatkowe
Ten samochód po uwzględnieniu korzyści podatkowych kosztuje Cię jedynie:
- w przypadku użytkowania wyłącznie do celów służbowych: 121 234 zł
- w przypadku użytkowania do celów mieszanych: 135 176 zł
Ford Transit
IV generacja Transita jest na rynku od 2013 roku. Ostatni lifting przeprowadzono w 2023 roku, w ramach którego wzbogacono wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa i wsparcia kierowcy, a także zastosowano nowy system multimedialny Ford SYNC4 z 13,2-calowym dotykowym ekranem. W gamie znajdziemy 2-litrowego diesla o mocach od 105 do 170 KM, a także wariant elektryczny E-Transit o mocach 184 i 269 KM, wyposażony w baterie o pojemności 68 kWh (oferuje do 309 km zasięgu). Napęd trafia na przednią, tylną lub obie osie za pośrednictwem 6-biegowej skrzyni manualnej lub 6-stopniowego automatu. Transit występuje w 3 wersjach długości nadwozia (5531-6704 mm), z dwoma rozstawami osi (3300, 3750 mm) oraz w dwóch odmianach wysokości (2526-2766 mm). Objętość przestrzeni ładunkowej wynosi od 9,5 do 15,1 m3, długość przestrzeni ładunkowej wynosi od 3083 do 4256 mm, a DMC waha się od 3,5 do 5 ton. Ładowność wynosi od 838 do 2458 kg. Bazowy Transit L2 ze 105-konnym dieslem kosztuje od 117 860 zł netto. W ofercie Nowydostawczy.pl znajdziecie Transita już od 111 099 zł.

Ford Transit z niską ratą - kalkulacja leasingu 2024
Poniżej przedstawiamy przykładową kalkulację leasingu dla Forda Transita 350 L3H2 Trend Furgon z 2-litrowym dieslem o mocy 130 KM, napędem na przód i 6-biegową skrzynią manualną.
- Cena katalogowa: 171 445 zł
- Cena Superauto.pl po rabacie: 124 699 zł.
- Czas trwania umowy leasingowej: 36 miesięcy
- Wpłata własna 45% ( 56 000 zł)
- Wartość wykupu 45% (56 000 zł).
- Rata netto: 815 zł
Ford Transit 2024 w leasingu - korzyści podatkowe
Ten samochód po uwzględnieniu korzyści podatkowych kosztuje Cię jedynie:
- w przypadku użytkowania wyłącznie do celów służbowych: 97 522 zł
- w przypadku użytkowania do celów mieszanych: 108 737 zł