Isuzu D-Max Arctic Truck uzupełnia gamę japońskiego pickupa
- 04.11.2024
- Nowydostawczy.pl
Isuzu wprowadza do polskiej oferty nową, jeszcze dzielniejszą w terenie wersję pickupa D-Max o nazwie Arctic Truck. Z rozbudowanym pakietem terenowym samochód ma być godnym rywalem Toyoty Hilux GR Sport czy Forda Rangera Raptora.
Aktualizacja z dnia 5 września 2025 - Isuzu D-Max Artic Truck doczekało się liftingu
Niemal rok po premierze odświeżonej cywilnej odmiany podobnego pakietu zmian doczekało się Isuzu D-Max Artic Truck. Podobnie jak dotychczas, samochód wyróżniają podniesione o 40 mm zawieszenie, wyższe o 30 mm nadwozie oraz 35-calowe opony terenowe BFGoodrich All-Terain TA KO2 (AT 315/70 R17). Dzięki tym zabiegom D-Max ma aż o 20% wyższy prześwit względem standardowej odmiany. Dodatkowo tegoroczna odsłona pick-upa ISUZU została udoskonalona o system wspomagania jazdy, który w trybach 2H i 4H zwiększa ingerencję kontroli trakcji i optymalizuje moc oraz moment obrotowy, zapewniając maksymalną skuteczność w pokonywaniu przeszkód. Poprawiono też geometrię zawieszenia z myślą o ekstremalnych warunkach terenowych.
Dzięki modyfikacjom takim jak lift kabiny i zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, Arctic Truck osiągnął imponujący kąt najazdu wynoszący 35 stopni i kąt zejścia wynoszący 29,7 stopnia. Ze zmian wizualnych D-Max Artic Truck po liftingu zyskał nowe wloty powietrza i przeprojektowane zderzak oraz lampy, dzięki czemu wygląda nowocześniej i jest bardziej opływowy, a co za tym idzie także bardziej ekonomiczny. Pod maską obyło się bez zmian - nadal mamy 1.9-litrowego diesla generującego 163 KM i 360 Nm. W kabinie pojawiło się bogatsze wyposażenie z zakresu komfortu, obejmujące m.in. regulowane podparcie lędźwiowe fotela kierowcy, elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne, adaptacyjny tempomat oraz bezprzewodowy interfejs Android Auto/Apple CarPlay.
Nowe ISUZU D-Max Arctic Truck oferuje ponadto zaawansowane systemy bezpieczeństwa, w tym autonomiczny hamulec, który korzysta z kamery Stereo 4. generacji o szerokim kącie widzenia. W połączeniu z monitorowaniem ruchu poprzecznego za pojazdem, system ten automatycznie hamuje w razie wykrycia ryzyka kolizji. Samochód zyskał też asystenta jazdy w korku. Nie zmieniła się cena pakietu Artic Truck - nadal kosztuje on 47 900 zł, a modyfikacją zajmuje się wyspecjalizowana firma Steeler. Gwarancja na modyfikacje wynosi 3 lata lub 100 000 km.
Isuzu D-Max jest cenione za wielozadaniowość i sprawdzi się w roli niezawodnego pojazdu do manewrowania po najbardziej wymagającym terenie, wypraw off-roadowych, a jednocześnie codziennego użytkowania. Można go dostosować do wielu zadań specjalnych, chociażby zamontować na nim wywrotkę, podnośnik koszowy czy wiertnicę albo zmodyfikować do wersji Arctic Truck, która jeszcze lepiej sprawdzi się w wymagającym terenie. Wariant ten powstał w ramach współpracy z polską firmą Arctic Trucks, specjalizującym się w modyfikacjach samochodów pod kątem jazdy w najtrudniejszych warunkach.
Isuzu D-Max Arctic Truck 2025 - wyposażenie
Dzięki wyjątkowym modyfikacjom, w tym podwyższeniu kabiny o 30 mm i podniesieniu zawieszenia o 40 mm a także 35-calowym oponom i znacznie zwiększonym kątom najazdu i zjazdu oraz prześwitu, model Arctic Truck doskonale sprawdzi się jako samochód przeprawowy i zadowoli fanów offroadu. Samochód wyposażono w 35-calowe opony terenowe AT 315/70 R17 BFGoodrich All Terrain T/A KO2 o średnicy 35 cali, zaś nadwozie i zawieszenie podniesiono o 30 mm. W efekcie prześwit D-Maxa wzrósł aż o 20%. Poszerzono też nadkola, co sprawia, że Isuzu D-Max Arctic Trucks prezentuje się jeszcze bardziej bojowo. Za każdym z kół znajdziemy chlapacze wykonane z wytrzymałych materiałów, odpornych na śnieg, deszcz czy sól drogową.

Isuzu D-Max Arctic Truck 2025 - parametry offroadowe i dane techniczne
Dzięki liftowi zawieszenia i większym kołom poprawiły się też parametry terenowe jak kąt najazdu, który wynosi teraz 35 stopni, a także kąt zejścia wynoszący 29,7 stopnia. Jedną z kluczowych modyfikacji w ISUZU D-Max Arctic Truck jest geometria zawieszenia. W tym modelu dodatkowe wzmocniono elementy zawieszenia. Z ważnych zmian poszerzono również rozstaw kół, aby zapewnić większą stabilność pojazdu i wygodę oraz bezpieczeństwo kierowcy. Specjalnie dla tego modelu zaprojektowano też stopnie boczne, aby ułatwić wsiadanie i wysiadanie z wysoko zawieszonego pojazdu. W terenie mogą one natomiast służyć jako osłony przed błotem.
Zastosowano też kalibrator prędkościomierza, który pozwala na dokładne odczyty prędkości i dystansu. Reszta modyfikacji wchodzących w skład Arctic Truck obejmuje trymowanie zderzaka, błotników i nadkoli nadwozia, klucz dynamometryczny, dedykowany do felg 17/10 oraz wyważenie kół. Isuzu D-Max Arctic Truck mierzy 5265 mm długości, 1875 mm wysokości oraz 1945 mm szerokości, a rozstaw osi liczy 3125 mm. Prześwit wynosi 400 mm.
Isuzu D-Max Arctic Truck 2025 - cena
Modyfikacja D-Maxa do imponującej wersji Arctic Truck jest realizowana na zamówienie klienta przez wyspecjalizowaną firmę Steeler, oficjalnego dystrybutora Arctic Trucks w Polsce a koszt modyfikacji to 47 900 zł netto. Po jej wykonaniu samochód jest poddawany badaniom technicznym i podlega gwarancji na 3 lata lub 100 000 km.
