Isuzu D-Max po liftingu już w polskiej ofercie. Co się zmieniło?

  • 21.11.2024
  • Nowydostawczy.pl
Isuzu D-Max

Po 5 latach od premiery Isuzu D-Max doczekało się dość obszernego liftingu. Odświeżona odsłona japońskiego pickupa właśnie trafiła do polskiej oferty. Co się zmieniło?

W 2019 roku poznaliśmy III generację Isuzu D-Maxa, która mocno zmieniła się względem poprzednika, stając się nowoczesnym i bardziej luksusowym pickupem, któremu jednak niestraszna jest ciężka praca i teren. Samochód po raz pierwszy nie dzieli nadwozia z Chevroletem Colorado, jest za to spokrewniony z Mazdą BT-50, która to miała premierę w 2020 roku. 5 lat po debiucie Isuzu D-Max doczekało się dość obszernej modernizacji, która uczyni japońskiego pickupa atrakcyjną propozycją na kolejnych kilka lat. Co zmieniło się w Isuzu D-Max?

Isuzu D-Max 2025 - stylistyka

Nowości widać już na pierwszy rzut oka. To przede wszystkim przeprojektowany przedni pas, na którym zagościły nowe elementy stylistyczne w postaci większej atrapy chłodnicy o zmienionym kształcie i strukturze plastra miodu, nowych kloszy LED-owych reflektorów o ostrzejszym kształcie i nowym wzorze LED-ów do jazdy dziennej, a przemodelowanego zderzaka. Przeprojektowano też tylne lampy, zaś listę zmian zewnętrznych uzupełniają nowe wzory felg aluminiowych. Samochód oferowany jest w jednym z 9 lakierów do wyboru. 

Isuzu D-Max

Isuzu D-Max 2025 - wnętrze

W kabinie znajdziemy nowy wzór materiałów wykończeniowych w górnej partii deski rozdzielczej, a także nowo zaprojektowany zestaw audio. W bogatszych wersjach możemy liczyć na wyposażenie znane z aut osobowych, w tym na 9-calowy dotykowy ekran systemu infotainment z bezprzewodowymi funkcjami Apple CarPlay i AndroidAuto. Już podstawowa wersja L oferuje takie udogodnienia, jak: regulowane podparcie lędźwiowe fotela kierowcy, adaptacyjny tempomat, elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne oraz interfejs Android Auto/Apple CarPlay w wersji bezprzewodowej. W wyższych specyfikacjach otrzymamy stację multimedialną z 9-calowym ekranem, fotel kierowcy regulowany elektrycznie w 8 płaszczyznach czy automatyczną, dwustrefową klimatyzację.

Isuzu D-Max wnętrze

Isuzu D-Max 2025 - nowości w wyposażeniu

Już podstawowa wersja japońskiego pickupa ma blisko 20 zaawansowanych systemów bezpieczeństwa, a wyższe warianty nawet 30. Nowe Isuzu D-Max już w standardzie oferuje 2 poduszki czołowe (kierowcy i pasażera), 2 poduszki boczne w przednich fotelach, 2 poduszki kurtynowe (dla przedniego i tylnego rzędu siedzeń) oraz poduszkę kolanową dla kierowcy. W bogatszych wersjach LSX, LSE oraz modelach z podwójną kabiną pojazd został dodatkowo wyposażony w centralną poduszkę powietrzną umieszczoną między siedzeniami kierowcy i pasażera. Na liście nowości znajdziemy też bardziej zaawansowane systemy bezpieczeństwa, m.in. asystenta jazdy w korku czy monitorowania ruchu poprzecznego za pojazdem z trybem autonomicznego hamowania.

Isuzu D-Max 2025 - silnik i modyfikacje techniczne

Żadnych zmian nie uświadczymy natomiast pod maską. Tam nadal pracuje turbodiesel o pojemności 1.9 litra, rozwijający 163 KM i 360 Nm. W nowej odsłonie pickup Isuzu oferuje system wspomagania jazdy w trudnym terenie, który – niezależnie od trybów 2H i 4H – zwiększa ingerencję kontroli trakcji i optymalizuje moc oraz moment obrotowy silnika. Samą konstrukcję nadwozia wzmocniono i usztywniono oraz wprowadzono parę poprawek w układzie przeniesienia napędu, układzie kierowniczym i zawieszeniu. Producent podkreśla też, że dzięki zastosowaniu nowych wlotów powietrza w zderzaku poprawiono aerodynamikę, a co za tym idzie obniżono zużycie paliwa.

Isuzu D-Max tył

Isuzu D-Max 2025 - ceny i wyposażenie

Nowe Isuzu D-Max można już zamawiać. Na samochód udzielana jest gwarancja wynosząca 5 lat lub 100 000 km. Poniżej prezentujemy ceny poszczególnych wersji Isuzu D-Maxa:

Rodzaj Kabiny Wersja Cena netto [zł]
Wydłużona Kabina AT L 146 950
AT LS 154 950
AT LSX 168 950
AT LSE 174 950
Podwójna Kabina AT L 154 950
AT LS 159 950
AT LSX 173 950
AT LSE 179 950

Poniżej prezentujemy przykładowe elementy wyposażenia standardowego wersji L: 

  • 7 poduszek powietrznych
  • Tempomat adaptacyjny
  • Zaawansowane systemy bezpieczeństwa  czynnego
  • Kamera cofania
  • Stacja multimedialna z ekranem o przekątnej 8” 

Odmiana LS dorzuca do tego:

  • Felgi aluminiowe 18”
  • Blokadę tylnego mechanizmu różnicowego
  • Czujniki parkowania z tyłu
  • Podgrzewane przednie fotele
  • Elektrycznie składane lusterka zewnętrzne

W wersji LSX dostaniemy natomiast  

  • Reflektory przednie LED
  • Skórzaną tapicerkę foteli
  • Elektrycznie regulowany fotel kierowcy
  • System dostępu bezkluczykowego
  • Klimatyzację automatyczną dwustrefową
  • Czujniki parkowania z przodu i z tyłu

Topową odmianę LSE wyróżniają natomiast:

  • Stacja multimedialna z ekranem o przekątnej 9 cali
  • Elementy nadwozia wykończone w kolorze  ciemnoszarym metalizowanym
  • Relingi dachowe
  • 8 głośników systemu audio (dla podwójnej kabiny)