Isuzu D-Max po liftingu już w polskiej ofercie. Co się zmieniło?
- 21.11.2024
- Nowydostawczy.pl

Po 5 latach od premiery Isuzu D-Max doczekało się dość obszernego liftingu. Odświeżona odsłona japońskiego pickupa właśnie trafiła do polskiej oferty. Co się zmieniło?
Z artykułu dowiesz się o:
W 2019 roku poznaliśmy III generację Isuzu D-Maxa, która mocno zmieniła się względem poprzednika, stając się nowoczesnym i bardziej luksusowym pickupem, któremu jednak niestraszna jest ciężka praca i teren. Samochód po raz pierwszy nie dzieli nadwozia z Chevroletem Colorado, jest za to spokrewniony z Mazdą BT-50, która to miała premierę w 2020 roku. 5 lat po debiucie Isuzu D-Max doczekało się dość obszernej modernizacji, która uczyni japońskiego pickupa atrakcyjną propozycją na kolejnych kilka lat. Co zmieniło się w Isuzu D-Max?
Isuzu D-Max 2025 - stylistyka
Nowości widać już na pierwszy rzut oka. To przede wszystkim przeprojektowany przedni pas, na którym zagościły nowe elementy stylistyczne w postaci większej atrapy chłodnicy o zmienionym kształcie i strukturze plastra miodu, nowych kloszy LED-owych reflektorów o ostrzejszym kształcie i nowym wzorze LED-ów do jazdy dziennej, a przemodelowanego zderzaka. Przeprojektowano też tylne lampy, zaś listę zmian zewnętrznych uzupełniają nowe wzory felg aluminiowych. Samochód oferowany jest w jednym z 9 lakierów do wyboru.

Isuzu D-Max 2025 - wnętrze
W kabinie znajdziemy nowy wzór materiałów wykończeniowych w górnej partii deski rozdzielczej, a także nowo zaprojektowany zestaw audio. W bogatszych wersjach możemy liczyć na wyposażenie znane z aut osobowych, w tym na 9-calowy dotykowy ekran systemu infotainment z bezprzewodowymi funkcjami Apple CarPlay i AndroidAuto. Już podstawowa wersja L oferuje takie udogodnienia, jak: regulowane podparcie lędźwiowe fotela kierowcy, adaptacyjny tempomat, elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne oraz interfejs Android Auto/Apple CarPlay w wersji bezprzewodowej. W wyższych specyfikacjach otrzymamy stację multimedialną z 9-calowym ekranem, fotel kierowcy regulowany elektrycznie w 8 płaszczyznach czy automatyczną, dwustrefową klimatyzację.

Isuzu D-Max 2025 - nowości w wyposażeniu
Już podstawowa wersja japońskiego pickupa ma blisko 20 zaawansowanych systemów bezpieczeństwa, a wyższe warianty nawet 30. Nowe Isuzu D-Max już w standardzie oferuje 2 poduszki czołowe (kierowcy i pasażera), 2 poduszki boczne w przednich fotelach, 2 poduszki kurtynowe (dla przedniego i tylnego rzędu siedzeń) oraz poduszkę kolanową dla kierowcy. W bogatszych wersjach LSX, LSE oraz modelach z podwójną kabiną pojazd został dodatkowo wyposażony w centralną poduszkę powietrzną umieszczoną między siedzeniami kierowcy i pasażera. Na liście nowości znajdziemy też bardziej zaawansowane systemy bezpieczeństwa, m.in. asystenta jazdy w korku czy monitorowania ruchu poprzecznego za pojazdem z trybem autonomicznego hamowania.
Isuzu D-Max 2025 - silnik i modyfikacje techniczne
Żadnych zmian nie uświadczymy natomiast pod maską. Tam nadal pracuje turbodiesel o pojemności 1.9 litra, rozwijający 163 KM i 360 Nm. W nowej odsłonie pickup Isuzu oferuje system wspomagania jazdy w trudnym terenie, który – niezależnie od trybów 2H i 4H – zwiększa ingerencję kontroli trakcji i optymalizuje moc oraz moment obrotowy silnika. Samą konstrukcję nadwozia wzmocniono i usztywniono oraz wprowadzono parę poprawek w układzie przeniesienia napędu, układzie kierowniczym i zawieszeniu. Producent podkreśla też, że dzięki zastosowaniu nowych wlotów powietrza w zderzaku poprawiono aerodynamikę, a co za tym idzie obniżono zużycie paliwa.

Isuzu D-Max 2025 - ceny i wyposażenie
Nowe Isuzu D-Max można już zamawiać. Na samochód udzielana jest gwarancja wynosząca 5 lat lub 100 000 km. Poniżej prezentujemy ceny poszczególnych wersji Isuzu D-Maxa:
Rodzaj Kabiny | Wersja | Cena netto [zł] |
---|---|---|
Wydłużona Kabina | AT L | 146 950 |
AT LS | 154 950 | |
AT LSX | 168 950 | |
AT LSE | 174 950 | |
Podwójna Kabina | AT L | 154 950 |
AT LS | 159 950 | |
AT LSX | 173 950 | |
AT LSE | 179 950 |
Poniżej prezentujemy przykładowe elementy wyposażenia standardowego wersji L:
- 7 poduszek powietrznych
- Tempomat adaptacyjny
- Zaawansowane systemy bezpieczeństwa czynnego
- Kamera cofania
- Stacja multimedialna z ekranem o przekątnej 8”
Odmiana LS dorzuca do tego:
- Felgi aluminiowe 18”
- Blokadę tylnego mechanizmu różnicowego
- Czujniki parkowania z tyłu
- Podgrzewane przednie fotele
- Elektrycznie składane lusterka zewnętrzne
W wersji LSX dostaniemy natomiast
- Reflektory przednie LED
- Skórzaną tapicerkę foteli
- Elektrycznie regulowany fotel kierowcy
- System dostępu bezkluczykowego
- Klimatyzację automatyczną dwustrefową
- Czujniki parkowania z przodu i z tyłu
Topową odmianę LSE wyróżniają natomiast:
- Stacja multimedialna z ekranem o przekątnej 9 cali
- Elementy nadwozia wykończone w kolorze ciemnoszarym metalizowanym
- Relingi dachowe
- 8 głośników systemu audio (dla podwójnej kabiny)