Ford Ranger - 65 ofert - leasing, kredyt
Nowy Ford Ranger 2023 JUŻ DOSTĘPNY! Skorzystaj z oferty finansowania i odbierz egzemplarz najpopularniejszego pick-up'a na rynku!
Samochody dostawcze pick-up Ford Ranger 2024
Dla kogo Ford Ranger? Prowadzisz firmę budowlaną, architektoniczną, czy ogrodniczą? Uwielbiasz podróże? Sprawdź finansowanie na Nowydostawczy.pl
Ford Ranger
MS-RT A10 4x4 3.0 240KM Pick-Up
Ford Ranger
Wildtrak A10 4x4 2.0 205KM Pick-Up
Ford Ranger
Wildtrak 4x4 A10 2.0 205KM Pick-Up
Ford Ranger
Wildtrak A10 4x4 2.0 205KM Pick-Up
Ford Ranger
Raptor A10 4x4 2.0 205KM Pick-Up
Ford Ranger
Wildtrak A10 4x4 2.0 205KM Pick-Up
Ford Ranger
Raptor A10 4x4 2.0 205KM Pick-Up
Ford Ranger
Raptor A10 4x4 2.0 205KM Pick-Up
Ford Ranger
XLT 4x4 A6 2.0 170KM Pick-Up
Ford Ranger
XLT 4x4 A6 2.0 170KM Pick-Up
Ford Ranger
XLT 4x4 A6 2.0 170KM Pick-Up
Ford Ranger
Wildtrak X 4x4 A10 2.0 205KM Pick-Up
Ford Ranger
Wildtrak X 4x4 A10 2.0 205KM Pick-Up
Ford Ranger
Wildtrak X A10 4x4 2.0 205KM Pick-Up
Ford Ranger
Wildtrak A10 4x4 3.0 240KM Pick-Up
Ford Ranger
Wildtrak PHEV A10 2.3 281KM Pick-Up
Ford Ranger
Wildtrak A10 4x4 2.0 205KM Pick-Up
Ford Ranger
Wildtrak PHEV A10 4x4 2.3 281KM Pick-Up
Ford Ranger
Wildtrak PHEV A10 2.3 281KM Pick-Up
Ford Ranger
Wildtrak X A10 4x4 2.0 205KM Pick-Up
Ford Ranger
Wildtrak 4x4 A10 2.0 205KM Pick-Up
Ford Ranger
Tremor A10 4x4 2.0 205KM Pick-Up
Ford Ranger
Wildtrak A10 4x4 3.0 240KM Pick-Up
Ford Ranger
Wildtrak PHEV A10 4x4 2.3 281KM Pick-Up
Ford Ranger
Raptor A10 4x4 3.0 292KM Pick-Up
Ford Ranger
Wildtrak A10 4x4 2.0 205KM Pick-Up
Ford Ranger
XLT 4x4 A6 2.0 170KM Pick-Up
Ford Ranger
Wildtrak A10 2.0 205KM Pick-Up
Ford Ranger
Wildtrak PHEV A10 2.3 281KM Pick-Up
Ford Ranger
Wildtrak PHEV A10 2.3 281KM Pick-Up
Najnowsze oferty
Renault Trafic
Kombi L2H1 2.0 150KM Kombi
Renault Trafic SpaceClass
L1H1 EDC 2.0 170KM Kombi
Peugeot Boxer
Heavy L4H3 Zabudowa Brygadowa 2.2 180KM Brygadowy
Prosta droga
bez wychodzenia z domuWybierz markę i model samochodu, którym jesteś zainteresowany
Wyślij wniosek i zarezerwuj swój samochód online
Podpisz umowę bez wychodzenia z domu
Odbierz swój nowy samochód z salonu lub zamów dostawę do domu
Ford Ranger Pick-up 2023
Ford Ranger to czołowy model amerykańskiego producenta, produkowany od 1982 roku doczekał się 6 generacji, a ostatnia z nich dostępna jest od 2021 roku. W ofercie Nowydostawczy.pl znajdziesz bieżące roczniki Forda Rangera 2022 oraz 2023. W naszej ofercie znajdziesz zupełnie nowy model: Ford Ranger Raptor w szerokiej gamie konfiguracji wnętrza, jak i propozycji silnikowych.
Ford Ranger Raptor 2023 cena
Ford Ranger Raptor to najnowsza generacja modelu, która jeszcze nigdy nie była tak mocna i wytrzymała. Wyposażony w silnik V6 EcoBoost z podwójnym turbodoładowaniem, terenowe zawieszenie z amortyzatorami Fox oraz tryb „Baja” zaprojektowany do jazdy ekstremalnej. Ile kosztuje nowy Ranger? Cena w Nowydostawczy.pl za model w wersji XL startuje od 120 000 zł. Za egzemplarze DC Wildtrak zapłacisz 170 000 zł, a za najnowszą generację raptora z rocznika 2023 220 000 zł.
Ford Ranger wersje
Ford Ranger dostępny jest w 4 wersjach nadwozia, z pojedynczą kabiną pasażerską, z poszerzoną kabiną pasażerską z podwójną wersją pasażerską (4 drzwiowy model z regularną tylną kanapą) oraz jako podwozie z pojedynczą zabudową. Ostatnia wersja może zostać zabudowana w dowolny sposób pod skrzynię, wywrotkę czy zwyżkę, jeśli taka jest potrzeba inwestycyjna.
Ford Ranger zabudowa paki
Ford Ranger to cywilny samochód dostawczy należący do typowo amerykańskiej grupy nadwozi typu pick-up. To, co go wyróżnia, to oczywiście przestrzeń załadunkowa. Skrzynia załadunkowa,może być zabezpieczona na jeden z 6 sposób w zależności od wersji wyposażenia. Aluminiowa roleta zamykana na zamek regulujący została wyprodukowana z wysokiej jakości strukturalnego tworzywa. W pełni chroni ładunek przewożony na pace. Dostępna jest dla opcji z podwójną kabiną pasażerską. Sztywna pokrywa skrzyni ładunkowej, 3-częściowa. Podnoszona pokrywa wykonana jest z twardego tworzywa osadzonego na aluminiowej ramie. Wariant dostępny jest wyłącznie dla wersji z podwójną kabiną. Nie jest dostępny ani dla wersji Raptor, ani Wildtrak.
EGR+ sztywna pokrywa z relingami to jednoczęściowa pokrywa wykonana z aluminium, została doposażona o uchwyty na pasy zabezpieczające ładunek. Pokrywa posiada relingi kompatybilne z akcesoriami dachowymi bagażnika. Podobnie jak w przypadku innych pokryw, ta dostępna jest dla wersji z podwójną kabiną, nie jest dostępna dla wersji Wildtrak oraz Raptor.
Jeśli nie potrzebujesz pancernego zabezpieczenia, w ofercie Forda dostępna jest wersja z miękka materiałową roletą typu markiza. Chroni załadunek przed deszczem oraz kurzem. Dla wersji XL, XLT i Limited zaprojektowano dodatkową kabinę dachową, która znacząco zwiększa przestrzeń załadunkową, chroni cały załadunek przed deszczem. Dzięki kabinie dachowej na nadwoziu tworzymy przestrzeń załadunkową typu kombi. Bardziej zaawansowana forma sztywnej zabudowy paki została wykonana z włókna szklanego (Pickup Attitude dach sztywny fleer runner) z przesuwnym oknem od strony kabiny pasażerskiej i otwieranymi oknami z każdej strony zabudowy.
Ford Ranger finansowanie
Samochód dostawczy typu pick-up podobnie jak każdy inny model samochodu dostawczego w ofercie Nowydostawczy.pl dostępny jest z finansowaniem dla firm i osób prywatnych. Zakup samochodu z udziałem finansowania zewnętrznego objęty jest dodatkowym rabatem firmowym. Oferujemy atrakcyjny leasing dla firm, a także możliwość zakupu samochodu Ford Ranger w kredycie samochodowym.
Ford Ranger cena
Rozpiętość cenowa Forda Rangera jest spora, za wersje Raptor, w pełnej wersji wyposażenia, ze wszystkimi dodatkami zapłacimy delikatnie ponad 250 000 zł. Nieco mniej za wersję bazową XL z pojedynczą kabiną.
Ford Ranger dla kogo
Pickup jako zabudowa nie należy do najpopularniejszych na rynku polskim czy w ogóle europejskim. Ale to także nie jest samochód dla każdego. Doskonale sprawdzi się w przypadku firm budowlanych, architektonicznych czy urbanistycznych. Biorąc pod uwagę układ napędowy 4x4 doskonale sprawdzi się w przypadku prowadzenia działalności, który wymaga dojazdu w trudniejszym terenie. Dla przedsiębiorców, których głównym obszarem funkcjonowania są centra miast i aglomeracje, użytkowanie pick-upa może być naturalnie problematyczne, ale kupując samochód taki, jak Ford Ranger wybieramy pewien styl życia, w którym pragmatyzm pozostaje na drugim planie.
Ford Ranger uniwersalny model dla firm
Ford Ranger w przypadku firm lokalnych funkcjonujących w dużych aglomeracjach może być problematyczny. Zwłaszcza w przypadku parkowania w wąskich uliczkach czy nawet standardowych miejscach parkingowych. Niemniej, Ford Ranger pick up to samochód, który wybierają wizjonerzy, którzy potrzebują paki załadunkowej do transportu towarów czy narzędzi, ale również Ci, którzy uwielbiają jazdę w terenie i szukają jednego samochodu, który zrealizuje ich potrzeby i marzenia.
Ford Ranger konkurencja
Ford Ranger jest najpopularniejszych i jednym z najchętniej wybieranych modeli w wersji pick-up. Jego konkurencja nie jest zbyt szeroka - Toyota Hilux czy Mitsubishi L200. Bliźniakiem Forda jest Volkswagen Amarok. Pokrewnymi natomiast Ford Bronco oraz model Everest, będący osobowym SUVem sprzedawaną głównie na ryku afrykańskim i azjatyckim.
Ford Ranger wymiary
Ford Ranger VI generacji, produkowany od 2019 roku posiada standardowo długość 5282 mm, szerokość 2163 mm, wysokość 1800 mm. W zależności od wyboru nadwozia oraz wersji wymiary mogą się różnić, więcej szczegółów przedstawiliśmy w tabeli poniżej.
Wymiary zewnętrzne | Podwozie z kabiną XL | Pojedyncza kabina XL | Przedłużona kabina XL | Podwójna kabina XL | Podwójna kabina XLT | Podwójna kabina Limited | Podwójna kabina Wildtrak | Podwójna kabina Raptor |
Długość całkowita | 5282 | 5280 | 5282 | 5282 | 5282 | 5359 | 5359 | 5363 |
Szerokość całkowita z lusterkami | 2163 | 2163 | 2163 | 2163 | 2163 | 2163 | 2163 | 2180 |
Szerokość całkowita z lusterkami złożonymi | 1977 | 1977 | 1977 | 1977 | 1977 | 1977 | 1977 | 2180 |
Wysokość całkowita bez obciążenia | 1800 | 1800 | 1804 | 1815 | 1815 | 1821 | 1848 | 1873 |
Rozstaw kół - przód | 1560 | 1560 | 1560 | 1560 | 1560 | 1560 | 1560 | 1710 |
Rozstaw kół - tył | 1560 | 1560 | 1560 | 1560 | 1560 | 1560 | 1560 | 1710 |
Rozstaw osi | 3220 | 3220 | 3220 | 3220 | 3220 | 3220 | 3220 | 3220 |
Długość skrzyni ładunkowej | - | 2317 | 1847 | 1613 | 1613 | 1613 | 1613 | 1613 |
Szerokość skrzyni ładunkowej | - | 1560 | 1560 | 1560 | 1560 | 1560 | 1560 | 1560 |
Wysokość skrzyni ładunkowej | - | 511 | 511 | 511 | 511 | 511 | 541 | 541 |
Szerokość między tylnymi nadkolami | - | 1139 | 1139 | 1139 | 1139 | 1139 | 1139 | 1139 |
Wysokość progu załadunku | - | 835 | 835 | 835 | 835 | 840 | 857 | 906 |
To, co przykuwa największą uwagę to wygląd. Ford Ranger z zewnątrz prezentuje się doskonale. Atrakcyjna sylwetka muskularnego pick-upa to nie tylko wygląd, ale także funkcjonalność. w pełni zabezpieczone podwozie (poziom brodzenia wynosi w tym samochodzie, w końcu to pick-up z napędem 4x4 przygotowany do pokonywania każdej nierówności w najgorszym możliwym terenie.
Wnętrze pick-upa zaprojektowano z myślą o doświadczeniach kierowcy i jego pasażerów, jakie znają z samochodów osobowych. Choć Ford Ranger został sklasyfikowany jako auto użytkowe nie można odmówić mu wygody, komfortu podróży czy wyposażenia, które znamy z samochodów segmentu C czy premium.