Citroen Jumpy - 8 ofert - leasing, kredyt
Citroen Jumpy - średniej wielkości samochód dostawczy do 3.5 tony dostępny w leasingu dla firm oraz kredycie. Citroen Jumpy uniwersalny samochód dostawczy do 3.5 tony. Wybierz rozmiar zabudowy: L1H1, L2H1, L2H2. W ofercie znajdziesz: furgony, brygadówki oraz platformy. Szukasz elektryka? Poznaj różnicę między modelem z silnikiem Diesel a eJumpy.
Citroen Jumpy 2025 leasing lub kredyt
Nowy Citroen Jumpy z rocznika 2025 już dostępny z finansowaniem dla firm w formie leasingu i osób prywatnych w kredycie. Wybierz wersję wyposażenia, finansowanie i odbież rabat na zakup samochodu.
Citroen Jumpy
XL L2H1 EAT8 2.0 177KM Furgon
Citroen Jumpy
M L1H1 2.0 144KM Furgon
Citroen Jumpy
XL L2H1 2.0 144KM Furgon
Citroen Jumpy
L2H1 Zabudowa Brygadowa 2.0 144KM Brygadowy
Citroen Jumpy
XL L2H1 EAT8 2.0 177KM Furgon
Citroen Jumpy
L2H1 Zabudowa Brygadowa 2.0 144KM Brygadowy
Citroen Jumpy
XL L2H1 EAT8 2.0 177KM Furgon
Citroen Jumpy
XL L2H1 EAT8 2.0 177KM Furgon
Najnowsze oferty
Renault Trafic
Kombi L2H1 EDC 2.0 170KM Kombi
Fiat Ducato
Maxi L4H3 2.2 180KM Furgon
Renault Trafic
Kombi L2H1 2.0 150KM Kombi
Prosta droga
bez wychodzenia z domuWybierz markę i model samochodu, którym jesteś zainteresowany
Wyślij wniosek i zarezerwuj swój samochód online
Podpisz umowę bez wychodzenia z domu
Odbierz swój nowy samochód z salonu lub zamów dostawę do domu
Elektryczny Citroen Jumpy 2025
Przyszłość zaczyna się dzisiaj, skorzystaj z oferty finansowania i kup swój nowy samochód dostawczy na Nowydostawczy.pl Citroen Jumpy z rocznika 2025 jest już dostępny w naszej ofercie? Szukasz samochodu z napędem elektrycznym? Znajdziesz go również w atrakcyjnym finansowaniu - Citroen e-Jumpy 2025.
Citroen eJumpy 2025 - nowa propozycja
Citroen e-Jumpy Electric to idealny partner w Twoim biznesie sprawdzi się zarówno w przypadku firm prowadzonych działalność lokalnie, jak i tych, których oferta skierowana jest do klientów w szerokim zasięgu. 30 minut- tylko tule czasu potrzeba do naładowania baterii, by móc przejechać kolejne 330 km!
e-Jumpy to rozwiązanie, w którym nie musisz kierować się kompromisami - pojemność przestrzeni ładunkowej wynosi od 4,4 do 6,6 m 3, ładowność to max. 1275 kg. W przypadku wersji Moduwork długość przestrzeni ładunkowej wynosi 4m.
Citroen E-Jumper 2025 metody ładowania
- Publiczna stacja ładowania o mocy 100 kW: uzupełnienie 80% energii w 30 min. (45 min. w przypadku akumulatorów o pojemności 75 kWh)
- Wall Box 11 kW: od 4 godz. 45 min. do 7 godz. 30 min. w zależności od pojemności akumulatorów
- Wall Box 7,4 kW: od 7 godz. do 11 godz. 20 min. w zależności od pojemności akumulatorów
- Wzmocnione gniazdko Green'up: uzupełnienie 60% energii w trakcie nocy
Citroen eJumpy wersja
Poza klasycznym furgonem, eJumpy dostępny jest również w wersji kombi. Skorzystaj z oferty i wybierz ergonomicznego busa dla 9 pasażerów! e-Jumpy w wersji kombi dostępny jest w wersji nadwozia M oraz XL.
Citroen eJumpy silnik
Model Citroen eJumpy 2023 został wyposażony w silnik o mocy 136 KM i momencie obrotowym 260 Nm. W ofercie producenta istnieje możliwość wyboru dwóch wersji akumulatorów o pojemności 50 kWh oraz 75 kWh.
Citroen Jumpy 2025
Kiedy szukasz samochody dostawczego średniej wielkości, zwróć uwagę na model Citroen Jumpy. Samochód dostawczy Citroen Jumpy został stworzony z myślą o firmach, które szukają samochodu, który umożliwi im transport towarów i usług w miastach, ale również pozwoli na komfortową podróż w dłuższej trasie. Komfort samochodu osobowego połączony z najwyższej jakości zabezpieczeniem ładunku.
Citroen Jumpy - zabudowa
Citroen Jumpy najczęściej wybierany jest jako furgon. Kabina pasażerska dla kierowcy i 2 pasażerów, oraz mogąca pomieścić załadunek do 7m3 w przypadku wersji L2H2 staje się idealna dla większości firm dostawczych czy usługowych, a także brygad remontowych. Wnętrze kabiny posiada niski próg załadunkowy oraz wnętrze zabezpieczone płytami. Podłoga została wykonana ze specjalnego antypoślizgowego tworzywa, dodatkowo zostały w nich umieszczone haki mocujące umożliwiające dodatkowe zabezpieczenie ładunku w kabinie.
Nowy furgon Citroen Jumpy posiada pneumatyczne zawieszenie, które dodatkowo ułatwia załadunek towarów.
Kabina pasażerska została zaprojektowana z myślą o komforcie jego doświadczamy podróżować samochodem osobowym. Wnętrze jest ergonomiczne, zapewnia sporo przestrzeni dla każdego z pasażerów, przy tym zostało zaprojektowane w taki sposób, aby ułatwić codzienną pracę kierowcy. Nie bez znaczenia jest także dodatkowo wygłuszona przegroda grodziowa.
Citroen Jumpy - silnik i spalanie
Wielu przedsiębiorców szukają samochodu dla firmy wybiera model spośród tego, który jest najbardziej ekonomiczny, Citroen Jumpy posiada wersje silnika spalinowego 1.6 HDi 90 KM, 2.0 HDI 95 KM oraz 2.0 HDi 125 KM. Średnie spalanie samochodu w cyklu miejskim wynosi 7.8 l/100 km.
Citroen Jumpy - rozmiar
W ofercie Nowydostawczy.pl dostępne są zabudowy w 3 różnych wielkościach: L1H1, L2H1, L2H2.
Citroën Jumpy – Przegląd Modelu
Citroën Jumpy to wszechstronny samochód dostawczy, który łączy nowoczesny design, ekonomiczne silniki i funkcjonalność, dostosowaną do różnych potrzeb biznesowych. Dzięki bogatemu wyposażeniu, różnym wariantom zabudowy i napędowi spalinowemu oraz elektrycznemu, Jumpy jest doskonałym rozwiązaniem dla firm szukających niezawodnego i oszczędnego pojazdu dostawczego.
Model ten jest dostępny w czterech wariantach nadwozia:
- Furgon – klasyczna wersja dostawcza
- Furgon Brygadowy – dla zespołów roboczych
- Furgon Brygadowy Modułowy – łączący przestrzeń pasażerską i ładunkową
- Platforma – do zabudowy specjalistycznej
Citroën Jumpy – silniki i spalanie. Przewodnik dla kupującego
Citroën Jumpy to jeden z najbardziej wszechstronnych samochodów dostawczych na rynku. Oferuje różnorodne jednostki napędowe – zarówno silniki wysokoprężne, jak i napędy elektryczne. Każdy wariant został zaprojektowany z myślą o wydajności, oszczędności paliwa i niskich kosztach eksploatacji. W tym artykule przyjrzymy się dostępnym silnikom i ich spalaniu, aby pomóc w wyborze optymalnej wersji.
Silniki wysokoprężne – Diesel
Citroën Jumpy jest dostępny w kilku wariantach silników Diesla. Dzięki nowoczesnym technologiom jednostki BlueHDi oferują wysoką moc, niskie spalanie oraz zgodność z normami emisji Euro 6.4.
Dostępne jednostki napędowe:
Silnik | Pojemność | Moc (KM) | Moment obrotowy (Nm) | Skrzynia biegów |
---|---|---|---|---|
1.5 BlueHDi 120 KM S&S | 1499 cm³ | 120 KM | 300 Nm | 6-biegowa manualna |
2.0 BlueHDi 144 KM | 1997 cm³ | 144 KM | 340 Nm | 6-biegowa manualna |
2.0 BlueHDi 144 KM S&S | 1997 cm³ | 144 KM | 370 Nm | 8-biegowa automatyczna |
2.0 BlueHDi 177 KM S&S | 1997 cm³ | 177 KM | 400 Nm | 8-biegowa automatyczna |
Spalanie silników Diesla
Spalanie Citroëna Jumpy w wersjach z silnikiem wysokoprężnym zależy od wielu czynników, takich jak długość pojazdu (M lub XL), masa załadunku oraz styl jazdy. Oto dane spalania zgodnie z cyklem WLTP:
Silnik | Zużycie paliwa (l/100 km) | Emisja CO₂ (g/km) |
---|---|---|
1.5 BlueHDi 120 KM S&S | 6.3 – 7.4 l/100 km | 166 – 194 g/km |
2.0 BlueHDi 144 KM | 7.3 – 8.3 l/100 km | 191 – 216 g/km |
2.0 BlueHDi 144 KM S&S | 7.1 – 8.2 l/100 km | 188 – 208 g/km |
2.0 BlueHDi 177 KM S&S | 6.9 – 8.0 l/100 km | 182 – 208 g/km |
Który silnik Diesla wybrać?
-
1.5 BlueHDi 120 KM – idealny do lekkich dostaw i jazdy po mieście
- 2.0 BlueHDi 144 KM – optymalny dla firm transportowych, które pokonują długie trasy
- 2.0 BlueHDi 177 KM – najlepszy wybór dla firm przewożących cięższe ładunki
- 8-biegowa skrzynia EAT8 dodatkowo poprawia komfort jazdy i zmniejsza zużycie paliwa przy dłuższych trasach.
Silniki Elektryczne – BEV
Dla firm poszukujących ekologicznych i niskoemisyjnych rozwiązań, Citroën oferuje elektrycznego Jumpy. Model ten eliminuje koszty paliwa i może korzystać z dofinansowań.
Dostępne wersje elektryczne
Silnik | Moc (KM) | Moment obrotowy (Nm) | Akumulator | Zasięg (WLTP) |
---|---|---|---|---|
Elektryczny 136 KM (49 kWh) | 136 KM | 270 Nm | 49 kWh | 196 – 234 km |
Elektryczny 136 KM (75 kWh) | 136 KM | 270 Nm | 75 kWh | 313 – 370 km |
Zużycie energii elektrycznej
Silnik | Zużycie energii (kWh/100 km) |
---|---|
136 KM (49 kWh) | 26.7 – 22.4 kWh/100 km |
136 KM (75 kWh) | 26.4 – 22.4 kWh/100 km |
Ładowanie
- Szybkie ładowanie (DC 100 kW) – 30 minut do 80%
- Ładowarka domowa Wallbox 7.4 kW – pełne naładowanie w ok. 7-8 godzin
- Ładowarka 11 kW (trójfazowa) – pełne naładowanie w 4-5 godzin
Czy elektryczny Jumpy się opłaca?
- Idealny do jazdy miejskiej i krótkich tras
- Niższe koszty eksploatacji – brak kosztów paliwa i tańszy serwis
- Ekologiczne rozwiązanie dla firm z dofinansowaniami
Porównanie Silników – Diesel vs Elektryk
Kryterium | Diesel | Elektryk |
---|---|---|
Koszt zakupu | Tańszy | Droższy, ale z dopłatami |
Spalanie / Energia | 6.3 – 8.3 l/100 km | 22.4 – 26.7 kWh/100 km |
Zasięg | 600 – 900 km | 196 – 370 km |
Czas tankowania / ładowania | 5 min | 30 min – 8h |
Koszty eksploatacji | Wyższe (olej, serwis) | Niższe (brak oleju, mniej części do wymiany) |
Ekologia | Emisja CO₂ | Zeroemisyjny |
- Diesel – najlepszy dla firm pokonujących długie trasy
- Elektryk – idealny do jazdy miejskiej i flot zeroemisyjnych
Citroen Jumpy. Jaki silnik wybrać?
Jeśli Twoja firma przewozi towary na długich trasach<, 2.0 BlueHDi 144 KM lub 177 KM będą najlepszym wyborem. Jeżeli działasz w mieście i masz dostęp do ładowania, wersja elektryczna 136 KM zapewni ekologiczne i tanie użytkowanie. Citroën Jumpy oferuje różne opcje napędowe, dzięki czemu każdy przedsiębiorca znajdzie idealne rozwiązanie dla swojej działalności.